محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

در ساحل زندگی

روزت مبارک دخترم

1392/6/16 19:13
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 خدا لبخند زد و تو افریده شدی و با دیدن گلی  چون تو، لبخند ی دگر زد و گل دگری رویید

 

 

 

 

 

دخترکم چقدر خالقت تو رو دوست داشت که از همان لحظات اغازین  بودنت تو رو تنها راهی دیاری غریب و هولناک نکرد تو از همان ابتدا مورد عنایت خدا بودی!  تو امدی و موسیقی خوش اهنگ زندگیم شدی خدا خواست که بیایی که بمانی تا من بمانم و در هوایی که میزبان عطر حضور توست مهمان شوم و با تمام وجودم بودنت را استشمام کنم

 

 

 چقدر حس زیباییست حس دوست داشتن، دوست داشتن از ته ته قلب بی ریا بی کلک بی چشمداشت !لطافت چنین عشقی را فقط باید مادر بود تا با سر پنجه احساس محبت لمس نمود!

انقدر  دوستتان دارم که حتی ذره ای از شما را با احدی قسمت نخواهم کرد هیچ شریکی برای عشق پاکتان انتخاب نخواهم  کرد کعبه قلب منید و بعد خدا تنها دلخوشی من تو این دنیا..دوستتان دارم

 دخترم با تو سخن می گویم
زندگی در نگهم گلزاریست
و تو با قامت چون نیلوفر ، شاخه ی پر گل این گلزاری
من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم
گل عفت ، گل صد رنگ امید
گل فردای بزرگ ، گل فردای سپید
چشم تو آینه ی روشن فردای من است
گل چو پژمرده شود جای ندارد در باغ
کس نگیرد ز گل مرده سراغ
دخترم با تو سخن می گویم
دیده بگشای و در اندیشه گل چینان باش
همه گل چین گل امروزند
همه هستی سوزند
کس به فردای گل باغ نمی اندیشد
آنکه گرد همه گل ها به هوس می چرخد
بلبل عاشق نیست
بلکه گلچین سیه کرداریست
که سراسیمه دود در پی گل های لطیف
تا یکی لحظه به چنگ آرد و ریزد بر خاک
دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک
تو گل شادابی ‏
به ره باد مرو !!!
غافل از باد مشو
ای گل صدپر من
همه گوهر شکنند
دیو کی ارزش گوهر داند ؟
دخترم گوهر من ، گوهرم دختر من
تو که تک گوهر دنیای منی
دل به لبخند حرامی مسپار ، دزد را دوست مخوان !
چشم امید به ابلیس مدار
ای گوهر تابنده بی مانند
خویش را خار مبین
آری ای دخترکم
ای سراپا الماس ، از حرامی بهراس …
قیمت خود مشکن
قدر خود را بشناس
قدر خود را بشناس

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینم هدیه روز دختر برای دخترکمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سودابه
19 شهریور 92 1:33
سلام
روز خودت و دخترت مبارک
پارسال دوست وامسال آشنا


علیکم سلام
و همچنین مامانی مهربون(گل)
مهتا
20 شهریور 92 18:44
سلام وبلاگ خیلی جالبی دارین به تو محمد امین مگم مبارک این خواهر وبرادرت انشا الاه همی ارزویت براوره بشه اگه به وبلاگ من بیای خیلی خوشحال می شم متشکرم از حضور گرمت.


سلام
از نگاه گرمتون سپاسگذاریم
سودابه
22 شهریور 92 9:53
خصوصی داری


مامان یگانه زهرا
24 شهریور 92 15:01
همیشه شاد و سلامت کنار هم باشید


سلام
ممنون گلم
زهره ( مامان نازنین زهرا)
24 شهریور 92 18:43
دختر داشتنسه خیلی خوبه بخصوص واسه ما مامانا وقتی تنهایی دختر شریک دلتنگی های مادر. خدا همه ی دخترها و مادرها رو واسه هم نگه داره. خیلی عروسک نازی گرفتی دستت درد نکنه حتما خیلی خوشحال شد. وبلاگم و آپ کردم یه نظر سنجی گذاشتم . حتما بیاید و نظر بدید نظرتون واسم مهمه.


سلام
داشتنش نعمت بزرگیه اما مراقبتش بیشتر و سخت تره..الانه اومدم
مامی امیرحسین
24 شهریور 92 23:50
چه عکسای قشنگی انداختن فرشته کوچولوها!


سلام
دست اقای عکاس درد نکنه ..
مامان ثنا
27 شهریور 92 11:11
خدا این فرشته های نازو براتون حفظ کنه
عزیزم اهنگ وبلاگت خیلی قشنگه اگه امکانش هست میشه کدشو بذاری مرسی



سلام
ممنونم عزیزم شما لطف دارین
اگه سرچ کنی کد اهنگ* محاله ازت دلگیر بشم* کدشو میتونی پیدا کنی ..