محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

در ساحل زندگی

دلتنگی...

1392/8/10 1:01
2,322 بازدید
اشتراک گذاری

 چند روز پیش لابه لای عکسای قدیمی یهو اینو دیدم314219_afnu1qmj1p9ox67a.gif

تبادل لینک هوشمند

 

 

 

با این مقایسش کردم464919_blue.gif

 

 

 

تبادل لینک هوشمند

 

 

 

 

کلی دلم تنگ شد..باورم نمیشه!! تمام اون روزایی که با بغض تحویل گذشته میدادم یه روزی مثل امروز دلم هواشونو  کنه

 

 

 

 

 

خدایا بزن سوت پایان را

 

صداقت من

 

حریف هرزه گی این زمانه نمیشود...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
12 آبان 92 10:44
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین
سودابه
12 آبان 92 13:34
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.ولی مامان جان از وبت بوی غم میاد که من طاقت ندارم دخترم رو اینطوری ببینم امیدوارم دلت شاد باشه عسلم.همیشه منتظر هستم تا با درد دل کردن برام غمهاتون رو به سینه ام بسپارید و دل سبک کنید شاید تجربه چندین ساله ام در دنیا بتونه کمکی بهتون بکنه.


سلام
تنتون سالم سودابه جون میام بهت سر میزنم..