محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

در ساحل زندگی

دوستت دارم ..

1392/10/1 18:31
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمد امین عزیزتر از جانم

پسرک با احساسم صبح نامه ت به دستم رسید !خوندمش یکبار دو بار صدبار... تاریخ زدمو گذاشتم رو  بقیه نامه هایی که واسم نوشته بودی تو دفتر خاطراتم...

خیلییییییییییی دوستت دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییماچ

 

 

 

 

تو را ای گل کماکان دوست دارم

به قدر ابرو باران دوست دارم

کجا باشی کجاباشم مهم نیست

تو راتا زنده هستم دوست دارم

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

حنا
6 بهمن 92 19:03
سلام مامان فرشته ها خیلی وقت بود فرصت نکدم بیام بهتون سربزنم اما الان حسابی خوندمتون.لذت بدم تولدت محمد امین هم مباک انشالله 120 ساله بشه با دل خوش و تن سالم کلاهایی که بافتین محشر بود دست گلت درد نکنه عزیزم خیلی نوشته هات رو دوست دارم پر از احساسه بوسس
مامان سودابه
22 خرداد 93 23:27
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک
شادي
8 آبان 93 4:15
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! _______
محمد
23 بهمن 93 9:47
سلام با محصولات جدید آماده سازی کیک، دسر بروزم.