محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

در ساحل زندگی

چراااااااااااااا؟؟

1391/5/25 16:19
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

دیشب مشغول تماشای تی وی بودم که متوجه نشدم کی غرق شدم تو برنامهخجالت به کل غافل این دنیا و شما سه تا وروجک شدم

یک لحظه دیدم ازتون خبری نیست صدا زدم محمد امییین  بلند شدم اومدم اشپزخونه دیدم رو کابینت نشستی و داری تکالیفتو انجام میدی و بچه ها هم هر کدوم قابلمه ای در اوردن پشت رو گذاشتن و لبه کابینتو چسبیدن گوشه کتابو میخوان پاره کننآخ

این جور موقع ها خیلی شرمندت میشم مادراوه نمیدونم چی باید بگم و چیکار کنم هر جا نشستی تکالیفتو انجام بدی این جوجه ها نمیزاشتن پناه برده بودی به کابینتبغل

اما نحوه انجام تکایفت یکم گیجم میکنه نمیدونم چرا این مدلی هستی یادمه چند واحد روانشناسی داشتیم که نحوه نقاشی بچه ها رو تفسیر میکرد اما این یکی رو یادم نمیادناراحت

اصلا به اصل توجه نداری فرعیات برات مهمترن خودت ببینقهر

 

 

این صفحه میبایست هم رنگ کنی اشکالو هم اونایی که شبیه به همند به همدیگه وصل کنی اولین کاری که کرده بودی این بود که برای اشکال صورت با اجزاش ترسیم کردیسوال

اینجا خیلی بی جون رنگ امیزی کردی و کمی شلخته حالا پشت ماشینو داشته باشعصبانی

ادمکی که پشت ماشینه از هنر های شماستدل شکسته

 

 ( پ .ن) د وستانی که در این زمینه اطلاعاتی دارن ممنون میشم راهنماییم کننقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشیدا کوچولو
25 مرداد 91 16:49
مامان مهربون این خودش یه خلاقیته
میتونی از خودش سوال کنی که این چیه تا برات توضیح بده و سعی کن تشویقش کنی بیشتر براش وقت بگذار


سلام
مرسی از راهنماییتون
مامان گلبرگ و گیسو
25 مرداد 91 17:00
خدا براتون حفظشون کنه


ممنونم از حضورتون