محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

بهترین سر اغاز

1390/4/4 1:15
392 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

 

 

چند وقتی میشد نی نی هامون به دنیا اومده بودن

niniweblog.com

ولی نمیدونم چرا خواب نمیومد به چشاشونسوال وقتی عطیه زهرا خواب بودخواب امیرعلی بیدار بوداز خود راضی وقتی امیر علی خواب بودخواب عطیه زهرا بیداراز خود راضی اولاش که من و بابایی نمیدونستیم چی کار کنیم اینقدر خسته میشدیم که فقط خدا میدونهاوهاصلا" فرصت نمیشد به شماپسر گلم برسم یکسره تو اتاق بودم  اینو شیر بده اونو شیر بده اینوبخوابون اونو بخوابون

niniweblog.com

خلاصه اصلا" فرصت نمیشد از اتاق بیام بیرون صبحانتو موقع ناهار میدادم و ناهار و شام که اصلا"هیچی چند دفعه هم بابایی رو تهدید کردم که اون اتاقو اخر خراب میکنمشیطانتااینکه بابایی یه پیش نهاد خوب داد

niniweblog.com

قرار شد شیفتی کنیم نگهداری از بچه هارو البته چون طراح نقشه خودش بود یه چند تایی تبصره هم گذاشته بود یکیش این بود که فقط شبا شیفتی باشه موقع تعویض پوشک بیدارم میکرد و...خلاصه اون موقعی که شیفت من بود از فرصت استفاده میکردم میرفتم تو سایت تا ببینم مامانای دیگه ای هم که دو قلو دارن با بچه هاشون چه جوری تا میکنن با گریه هاگریه با دلدرداناراحت اونجا دوستای خیلی خوبی پیدا کردم مثل مامان حنا که خیلی گله یا مامان زهرا و مهدی یا مامان زهرا ناز نازی تجربیاتشون خیلی کمکم کرد اونجا دیدم میشه برای شما ناز نازیها وبلاگ درست کرد مثل یه خونه درختی که همیشه ارزوی داشتنشو داشتم خیال باطل  اینم یه جورایی حکم همون خونه درختی رو داره که تقدیم میکنم  به شما سه نازنین

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
5 شهریور 90 1:48
سلام، به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدین. یه وبلاگ برای 3 تا فرشته.
مبارکتون باشه عزیزای خاله.


خیلی ممنونم از همه ی شما دوستان خوبم.نماز روزتونم قبول درگاه حق