محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

در ساحل زندگی

تحقیقات...تبعیض؟؟؟

1392/1/7 2:47
398 بازدید
اشتراک گذاری


در پی سالها تحقیقاتی که در مورد نوع محبت و شدت ان در مورد والدینی که چند فرزند دارند به این نتایج رسیدم:

 همیشه خواهرم میگفت والدینی که چند تا فرزند دارند  یکی از بچه ها رو پر رنگ تر میبینند !!انگشت اتهام هم به سوی من بود عصبانیمیگفت همیشه اونی که رو زانوی پدر خود نمایی میکرد تو بودی متفکربهش میگفتم  پس چرا من یادم نمی اد؟؟دروغگوخلاصه گذشت و گذشت تا خدا منو تبدیل به یه مادر سه فرزنده کردچشمکشاید برای کامل شدن تحقیقاتم بود !

نتیجه:


 

در بین سه تا فرشته این یکی از همه بیشتر دلبری میکنهhttp://www.khavaranshop.com/ هر سه تا رو به بوسیدن دعوت میکنم اما نوبت این یکی میشه نمیدونم چرا گاز میگیرمخجالتنمیدونم چرا گاهی از شدت انفجار عشقولانه موهای سر شو از پشت میکشمخجالت اونم بلند بلند میخنده و با اون زبون فلفل نمکیش میگه دنیا دنیا دوست(یعنی دنیا دنیا دوستت دارم)بعدش فرار میکنهبغل

تو وبلاگ دوستان که قدم میزنم نا خواسته در مورد یکی از بچه ها شون نوشتن که این یکی یه جور دیگست یا تو که اومدی دنیامان رنگی تر شد و از این جور حرفا که همه و همه در تایید حرفای خواهرم و در راستای تحقیقات منن!مثلا یکیش وب خواهر گلم سمی جون بود که نوشته بود امیر علیش یه جور دیگست و  یا نازنین زهرا که مادرش نوشته بود چقدر در نبودش جاش بین اعضای خانواده خالی بوده و  تا به حال چه جوری زندگی میکردن !خیلی  موارد از این مدل حرفا

یا در بین خانواده پدری عمو وسطی عزیز دردونه بود و همه میدونستن یا خانواده مادریم دایی کوچیکه گوشواره بود ابرو

در ادامه تحقیقات به این مورد رسیدم که کلا این جور بچه ها در زندگی اینده خودشون بیشتر از بقیه خواهرها و برادر هاشون اسیب میبینند  خودم دلیلشو اه خواهر و برادر میدونم که پشت سر میندازننگراناز خودمون که گذشت هر چند که دوران ملکه بودنمون هم زیاد دوامی نداشت چون خواهر کوچیکه فرصت را از ما گرفتوقت تمام اما گاهی سردی اه رو  حس میکنمناراحت

 به اسمون که نگاه میکنی همه ستاره ها قشنگن همه رو دوست داری  !همه رو به یک اندازه دوست داری اما گاهی یه ستاره بیشتر از بقیه بهت چشمک میزنه انقدر که بی اختیار تو هم بهش چشمک میزنیقلب

 

ارزویت را بلند بلند در گوش قاصدک بگو! نسیم بهاری بسی مهربان است حرفایت را به خدا خواهد رساندقلب

 

(پ. ن):نظرات دوستان به کامل شدن تحقیقاتم حتما کمک خواهد کرد!!

(پ.ن):در اینده این پست اتوماتیک حذف میشه خودتون بهتر دلیلشو میدونین من دیگه نگمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
17 فروردین 92 16:21
همیشه شاد باشید
مامی امیرحسین
17 فروردین 92 19:14
شه ژالب! (چه جالب) بابایی نظرش چیه؟ میخوام بکشفم که نمک بچه اس یا مهر مادرانه؟! البته منم بیشتر تو دل مامانم جا کرده بودم خوشبختانه تا حالاشم موندم راستی من قبلا" کلی بهت سر زدم ولی پستا رمز دار بود
مامان دخملی ها
1 اردیبهشت 92 8:57
سلامممممممممم من تازه وب شما رو دیدم یک وجه اشتراک داریم ما و اون اینکه من هم سه تا بچه دارم البته بچه های من هر سه تا دخترن منم دختر دومیم را بیشتر دوست دارم و اون هم به خاطر نمک ریختن خودشو و حرف گوش کردنهاشه وگرنه همه بچه ها برای مامان و باباشون عزیزن