محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

در ساحل زندگی

دریا..

1392/1/31 16:49
370 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات عید امسال ٦ روز بود و فرصت بسیار خوبی برای مسافرت !

اول قرار شد بریم اصفهان ..خیلی اصفهانو دوست دارم مخصوصا ادماشو و زبون شیرینشونو .وقتی میبینی حتی بچه های کوچولو شونم زبون اصفهانی صحبت میکنن چقدر کیف میکنی از لهجشون که زبون کودکانه تلفیق شده باشه با زبون اصفهونیبغل

بعدش گفتن بریم شیراز ..شیراز هم تعریفشو خیلی شنیدم اما تا به حال نرفتم تا خودم از نزدیک ببینم

برای بارسوم تا مرحله بستن چمدون,  قرار شد  بریم کیشافسوس

اخرش سر از اینجا در اوردیم اونم نه  اون ٦ روز تعطیلی هفته پیش ..

 

 

 

 

 

اثار خلق شده توسط نوابغ کوچولوابرو

 

تمام این زندگی

یک سوء تفاهم بزرگ است!

می دانی؟!

هزاران بار نفس می کشی

و می شود..

ویکبار نفس می کشی

و نمی شود..!!

به همین سادگی...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی امیرین
31 فروردین 92 18:26
خانمی خوشحالمون کردین بعد از یه مدت طولانی اومدین پیشمون.
خوشحالم که تعطیلات عید به شما و بچه ها خوش گذشته.


تعطیلات عید که همش خونه بودیم و جایی نرفتیم سفرمون مال بعد تعطیلات بود ..
سارا
31 فروردین 92 19:25
دوست دارم یک پست درباره ی تعداد فرزند بزارم ... ببینم بعد ها نظرم چقدر عوض میشه


پس مشتاقانه منتظر اون پست میمونم ..بچه های نازتو ببوس
مامان دخملی ها
1 اردیبهشت 92 9:01
سلاممممممممممم
من تازه با وبت اشنا شدم منم سه تا بچه دارم ولی با این تفاوت که هر سه دخترن
بهم سر بزن دوست دارم بیشتر با هم اشنا بشیم
با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برای بچه های عزیزتون و همچنین خودتون


سلام
خدا حفظشون کنه
با افتخار لینک شدین ..
مامان دخملی ها
1 اردیبهشت 92 9:01
مامان دخملی ها
1 اردیبهشت 92 9:02
عکس اولی خیلی با حاله


نظر لطف شماست ..
عاشق باران
3 اردیبهشت 92 16:43



ما هم متقابلا(گل,قلب,گل+ماچ)
زهره (نازنین زهرا)
4 اردیبهشت 92 14:37
سلام . سال جدید با یک ماه تاخیر مبارک. ما که عید هیچ جا نرفتیم گفتیم نینی مون یه کم بزرگتر بشه تا هر سه مون راحت تر بشیم. عکس اولی خیلی قشنگه انگار پوستره. خدا گلای باغ زندگیتونو همیشه سالم نگه داره.


سلام
کار خوبی کردین با بچه کوچیک مسافرت سخته ,خدا دخملی شما رو هم در پناه خودش حفظ کنه ..
مامان دخملی ها
11 اردیبهشت 92 8:42
سلااااااااااام مامانی روزت مبارک




روز شما هم مبارک(بوس)