محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

در ساحل زندگی

نگرانم

1390/7/21 2:05
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم
امروز صبح که بیدار شدم دیدم بابایی حالش خوب نیست میگفت برای چند لحظه  نمیتونسته نفس بکشه خیلی ناراحت شدمناراحت تا ظهر چند بار بهش زنگ زدمو حالشو پرسیدم بعد از ظهرم رفت پیش اقای ماهر که متخصص قلبه
دکتر گفته بود استرس وفشار ممکنه علتش باشه
فردا هم صبح تست ورزش داره تا خیالمون راحت بشه.چند روز پیش خواهری ما رو تا حد مرگ ترسوند دکتر سونو داد و تشخیصش این بود که کلیه کوچولوش شن داشته که دفع کرده اخه بچه یک سال شن کلیه دیگه چه صیغه ایه؟
شما هم که چند شبه تا صبح ناله میکنی تو خواب نمیدونم تو اون دل کوچولوت چی میگذره سوالکه ارامشو قرارتو ازت گرفته این تو داریت منو نگران میکنه چون هیچی بهم نمیگی و میخوای غصه هات فقط مال خودت باشن امروز از مدرسه اومدی دیدم ناراحتی گفتم شاید خسته ای تا غروب همین طور تو خودت بودی

niniweblog.com

بغلت کردم و دستای کوچولوتو گرفتم تو دستام گفتم فرشته ها خبر  اوردن امینو امروز تو مدرسه کسی اذیت کرده دیدم با تعجب نگاه کردی اطمینان پیدا کردم هر خبری بوده همون جا بوده گفتم به من بگو تا کمکت کنم تا نگی که من نمیدونم چی  شده!معلوم  شد تو مدرسه یکی اذیتت میکنهعصبانی بابایی هم بهت قول داد تا شنبه خودش باهات بیاد و گوششششششششششششششششش اون پسر از خدا بی خبر ه خودخواهه مردم ازارو بپیچونه تا درس عبرتی باشه برای سایرین

niniweblog.com


خدایا  دل خوشیم که در پناه توایم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروش
21 مهر 90 6:53
به دنیای کودکی سفر کنید