محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

در ساحل زندگی

شیطونک شیطون ..

1391/8/10 8:55
328 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیطونک

اینو امروز صبح دیدم ساکت

عزیز دلم چقدر مثل مادرت احساسات رقیقی داری و چقدر من نگران ! دنیا و ادمای تو شکمش میفهمن معنای قشنگ دوست داشتنو یا منتظر فرصتن تا مثل طعمه ای چرب و نرم یک لحظه غافلگیرت کنن !!پسرکم این تجربه منه  دوست داشتن خیلی خوبه خیلی لذت بخشه خیلی شیرینه اما  یادت باشه برای اهلش, برای کسی محبتت رو خرج کن که لایقش باشهماچ

 

 

ارزوی من فقط سعادت شماست قلبقلبقلب

( پ.ن) :این مطلب رو از وب فاطمه زهرای نازنین(روزهای خوشبختی)دیدم و خواستم اینجا برات بزارم .

محمد امین این مطلب خیلی به نظرم قشنگ اومد  اما از من که مادرتم بشنو  در طبیعتی  که فقط حدس میزنی عقربی خودشو پنهان کرده دوری کن دوری کن دوری کن ....مادرکم خیلی چیزا بود که یه روزی قشنگ بود یه روزی ارزش حساب میشد اما امروزا اگه خیلی خوب باشی از پا میندازنت .گلی که از همه گلای باغ خوشبوتر و زیبا تره ادمای بیشتری رو جذب میکنه اما عده ای از اونا نقشه چیدن اون گلو دارن میچینن و بعد مدتی که مشامشون پر شد از رایحه خوشش چشماشون سیر شد از دیدنش  پرتش میکنن کناری !!

                                              .

                                              .

هندویی عقربی را دید که در آب برای نجات خویش دست و پا میزند …

هندو به قصد کمک دستش را به طرف عقرب دراز کرد اما عقرب تلاش کرد تا نیشش بزند !

با این وجود مرد هنوز تلاش میکرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد اما عقرب دوباره سعی کرد او را نیش بزند !!!

مردی در آن نزدیکی به او گفت : چرا از نجات عقربی که مدام نیش میزند دست نمیکشی ؟!

هندو گفت : عقرب به اقتضای طبیعتش نیش میزند طبیعت عقرب نیش زدن است و طبیعت من عشق ورزیدن …

چرا باید از طبیعت خود که عشق ورزیدن است فقط به علت این که طبیعت عقرب نیش زدن است دست بکشم ؟!

هیچگاه از عشق ورزیدن دست نکش همیشه خوب باش حتی اگر اطرافیانت نیش بزنند

                                          . . . .  .  . . . . . . .

(پ.ن):مطالبی که برای عزیز دلم محمد امین نوشتم برای پدرش ایهام ایجاد کرده ولی منظور منو پسرک متوجه میشه وقتی یه روزی بیاد و خودش سکان این کشتی رو بدست بگیره محمد امینم اینو میدونه که منظور من اصلا پدرش نبوده ، پسرکم عاشق پدرشه و بعد خدا اونو پرستش میکنه، کیه که بخواد این ایمان و سست کنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه
15 آبان 91 7:38
سلام عزیز دلم
سلام خواهر گل و مهربونم خییل بیشتر از چیزی که تصور کنی برامون عزیزین
گل نازم ممنون از لطف بیکرانت و حضور مهربونت توی اون وقت از شب
همینه که بدجوری دوست دارم
عزیز دلم می دونم که دلت خیلی مهربونه و سرشار از خوبی و مطمئنا احساسات زیبا و لطیف اما به قول خودت متاسفانه دنیای بدی داریم دنیای نامردی که وقتی با سادگی ازش ضربه می خوری یاد می گیری که باید مثل دنیایی ها بشی
اما دل مهربون تو بر من پوشیده نیست و من می دونم که پسرای نازنین و دخملی گلت حتما این خصوصیت تو رو دارن
فدای احساسات پاک این پسر نفس بشم من که اینقدر صادقانه و با احساس برای باباییش می نویسه از طرف من محکم محکم محکم ببوسش گلم


خدا نکنه سمانه جونم
دنیا مثل اقیانوسیه که اگر نخوری خورده میشی اگه دلت به حال کسی بسوزه اخر کار اتیشیت میزنن اگه مظلوم باشی بر حقت ظالمی میکنن!!چرا؟؟؟؟چرا پاسخ محبت محبت نیست؟؟خیلی دوست داشتم بچه هام مهربون باشن صاف و ساده بی کلک بی ریا اما..میترسم !روح لطیفشون طاقت سیلی نداره !!
سمانه
15 آبان 91 7:42
دل مادری می گه فرشته کوچولوی من اگه حس وجود یه عقرب توی دنیامون بهت رسید ازش دوری کن دوری دوری....
اما خصلت دنیا عقرب دار بودنشه پس من و تو و همه ی مادرای دنیا برای فرشته هامون دعا می کنیم که خدایا در پناه خودت از عقربای زمونه حفظشون کن خدایا نذار مزد خوبی هاشون رو با بدی دریافت کنن
خدایا به دنیامون بی اعتمادشون نکن ...
دوست دارم خواهر گلم


سلام نازنین رفیقم
من که همیشه دعاشون میکنم
الهی امین