محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

در ساحل زندگی

همشاگردی سلام

1390/7/3 23:12
296 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شما هم مثل تمام گلای دیگه قدم تو راه مدرسه گذاشتیقلب اون موقع ها که ما به مدرسه می رفتیم یا بیشتر بچه ها گریه می کردنگریه یا ناراحت بودنناراحت یا اویزون مامانا.اما الان دنیا عوض شده بچه ها انگار پخته تر شدن  انگار بیشتر و بهتر می فهمن و درک می کنن شاید به خاطر همینه که هر سال  کتابا رو جدید چاپ میزننخیال باطل .شما هم خیلی خوشحال بودی نمیدونم شاید محیط خونه برات کسل کننده شده شاید اونجوری که حقته نتونستم باهات باشم بازی کنم بیرون بریم و خیلی چیزای دیگه قول میدم این کمبودارو یه جورای دیگه برات تلافی کنم عزیزم    Orkut Scraps - Flowers   اما بچه های دیگه چیسوال همه شکر خدا خوشحال بودن با اون  دلقکی که اورده بودن شادیتونو  دو چندان کرده بودن دلقکاما من از صبح دلشوره داشتم همیشه اولین روزای مهر همین جورییم اما امسال بیشتر, ته دلم کسی همش رخت میشوره نگران

  شاید دلم هوای بچگی و مدرسه و دوستا و........ میکنه شاید برگای درختا که زردشدن و دونه دونه میریزن دوباره خبر از یه فصل سرد و یه روز کوتاه ویه شب بلند کشششششششدار دارن واین دلتنگیمو بیشتر میکنهوقت تمام

خدا جون کمک کن تاچهار فصل دلامون همیشه بهاری بمونهpraying

    

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)