محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

در ساحل زندگی

سیاه و سفید..

1392/8/4 22:03
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

سیاه و سفید یا خاکستری؟؟

شما بیشتر طالب کدومید؟؟

برای من ...سفید ؟؟خیلی ایده ال هست دوستش دارم رنگ رویاهایم رنگ سکوتم غرورم احساسم و....عشقم همه و همه سفیدن وقتی خوشحالم وقتی می گریم اشکهایم سفیدن...سفیدی رنگ بی رنگیست یکرنگست دوستش دارم به خاطر صداقتش دوستش دارم ...اما مشکی..با تمام تصورات وهمناکی که از سیاهی در ذهنم یدک میکشم اماخوب که فکر میکنم بازم قابل احترام هست ابهتش را دوست دارم...واما خاکستری.. چقدر از این رنگ بیزارم رنگ بلاتکلیفی، دودلی،دو رویی !دودلی بین سفید ی و سیاهی !!

 

کاش اگر لیاقت سفید بودن و یکرنگی را نداشتیم لااقل شجاعت را از سیاهی بیاموزیم که با تمام تیرگیهایش جسارت دارد ... ظاهرش اینه باطن اوست و ابایی ازان  ندارد..

 کاش کمی ظریفتر و دقیقتر به زندگی نگاه کنیم به دور و برمون حتی به خودمون!

دریا

 

 دیروز قاصدکی به حوالی پنجره ات امده بود!

خبری اورده بود و تو فراموش کردی

که هر قاصدک یک پیام بر است!

دریا   

اگر باز هم قاصدکی دیدی دیگر نگذار

که بی خبر بگذارد و برود

از او بپرس

چه بود ان خبری که روزی فرشته ای به او گفت

واو اینهمه بی قرار شد.....

خدایا هوامونو داری که؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

r
6 آبان 92 14:05
سلام خوبه تفکرات و تخیلات خوبیه ذهنیت خوبیه ولی اگه کسی خبری از چیزی نداشته باشه و فقط به همین رنگها بسنده باشه ولی بیاین از طریق دیگه ای وارد بشم از این راه که اصلا هیچ کس و هیچ چیزی نباشه و نه سفید باشه و نه سیاه پس خاکستری رنگیه برای خودش ولی الان اون رنگها هست شما وصل به یه چیزی هستی اون چیز رو باید داشته باشی چون منشا تو از اونه اون ربط تو به این جهانه اون قابل احترامه همه و همه خلق و خوی متفاوتی دارن و خداوند دو نفر رو همشکل اخلاقی نیافریده ولی زندگیها در کل جهان به پیش میره فقط برای اینکه خدا گفته رحم کنید تا به شما رحم کنم دوست داشتن رنگ اکتسابیه نه ذاتی پس میشه هر رنگی رو دوست داشت حتی قرمز رو حتی زرد رو و حتی مرگ رو . من به مرگ اعتقاد دارم و اون رو به رنگ سیاه میدیدم ولی الان رنگ مرگ برام خاکستریه بازم میام