محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

محمد امین و سربلندی

1390/9/23 2:06
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی مادر

یکشنبه تاریخ امتحان این ترم زبانت بود خیلی استرس داشتی و همش میگفتی اگه بیست نشم چیسوال مامان من همش یادم رفتهسبز
خلاصه اینقدر رو مخ ما راه رفتی تا منم عصبانی گفتم اگه بیست نشی سرتو از بدنت جدا میکنمعصبانی

بابا اومد و با کلی اه وناله و التماس دعا برای نمره بیست رفتین برای امتحان .
بابا میگه این اخلاق محمد امین مثل خودته که واسه هر کاری اینقدر استرس دارهابرو
خلاصه نیم ساعت بعد از رفتنتون بابا زنگ زد و گفت امین صد( ٢٠)گرفتهتشویق

محمد امین عزیزم از اینکه با موفقیت هات دلگرممون میکنی ممنونم
واین تلاشت برای بهترین شدن برای من و بابا به دنیایی ارزش دارهقلب 



محمد امین +جایزه(نقل قول از خودش)نیشخند




 


                 










پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا
23 آذر 90 15:07
آفرین محمد امین جان
ایشالا همیشه موفق باشی


مرسی خاله جون
سمانه
26 آذر 90 13:23
سلام مامانی مهربون فرشته ها
ممنون که تشریف آوردی و محبت کردی که لینک کردی
منم با اجازه لینکتون کردم و باعث افتخارمه که باهاتون آشنا شدم
گل پسرا و دخمل مهربونمون رو ببوسش
خوش باشید


ممنون از حضور سبزتون
شبنم
2 دی 90 12:18
بهترینها رو واسه فرشته هات از خالق تمام فرشته ها آرزومندم.