محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

دخترم امروز را به خاطرت بسپار!

1390/9/27 11:40
354 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلم  ،زهرای نازنینم  فرشته کوچک اسمان امیدم

چند وقتی  دلم از چیزی گرفته بود .موضوعی که ارامش و صبر و قرارمو  بازی میداد.
این اواخر مدام زمزمه میکردم(حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم)
خدای مهربونم بازم بهم لبخند زد و سبک شدم ،رها شدم مثل یه قاصدک.

 


زهرای نازنینم  

 


 همیشه سعی کن لبخند بر لبانت,عشق در قلبت, لطف در نگاهت, محبت در چهره ات, بخشش در رفتارت وحق در زبانت جاری باشد و بس.

 با طلوع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمدی و مهربان باش و دوست بدار، شاید فردایی نباشد.

 زندگی شوق رسیدن به همان فردایست که نخواهد آمد تو نه در دیروزی و نه در فردایی ، ظرف امروز پر از بودن توست ، زندگی را دریاب... 

  خودت باش و خودت را آنگونه كه هستی دوست بدار حتی اگر مجبور باشی برای خود بودن بهای سنگینی بپردازی این بها را بپرداز و خودت باش.


 بگذار آدم ها تا می توانند سنگ باشند تو از نژاد چشمه باش.

 باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .


  خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنچنان بمیرانم که شاد نشود

                                     دلی از نبودنم.                          



 

  








 


نفسم امروز را به خاطرت بسپار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه
29 آذر 90 12:37
سلام مامانی فرشته های نازنین
خیلی قشنگ و زیبا نوشته بودی عزیزم
امیدوارم فرشته ها همیشه سالم و سرحال باشن
شاد باشید


سلام خانمی،منم همیشه دعام برای همه فرشته های کو چولو همین بوده،سلامتی زیر چتر بابا و مامان
مامان زهره
29 آذر 90 15:07
سلام . ببخشین که خیلی دیر اومدم بهتون سر زدم. گلی کلماتت قشنگ و گویا، نفست دلنشین است. به تماشا سوگند که خیلی خوب با زهرای نازنین صحبت می کنی. به امید آن روز که زهرا را در لباس عروسی ببینی


نظر لطفتونه
نگو تو رو خدا ،دلم میگیره
سمانه
30 آذر 90 9:12
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت یلدا مبارک
سلام مامانی مهربون
شب خوبی رو برای تو و فرشته ها و بابایی فرشته ها آرزو می کنم
شاد باشید


یلدای شما هم مبارک
حنا( حانیه و حنانه)
2 دی 90 9:03
عالی بود لذت بردم مرسیییییییییییییییییی


قررررررررربان شما
زهره
4 دی 90 15:59
چه جملات قشنگی و آرامش بخشی با تمام وجود واسه خط آخرش دعا کردم. راستی لینکتون کردم.


ممنونم عزیزم