محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

در ساحل زندگی

دل نوشته ای برای دو قلوهام

1390/6/23 1:37
566 بازدید
اشتراک گذاری

      
سلام به دو شاپرک قشنگمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ
سپاس خدا را بابت تمام نعمتهای خوبی که به من داد سپاس بابت شما گلا که با امدنتون زندگیمونو تو یه مسیر دیگه قرار دادینشکلک های رمیــ ـنآ.وقتی به روزایی فکر میکنم که  شماها بزرگ شدین دلم یکمی میگیره از خودم میپرسم روزی میاد که خاطرات ولحظات شیرین این روزا از یادم برهسوال
از یادم بره اون روزی رو که امیر علی استه استه راه میرفت و داداشیشم شعر بارون بارونو براش میخوندشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآو خواهری هم با حرص نگاه میکرد من پس چی

niniweblog.com

 یا فراموش کنم اون صبحی رو که کنار داداشی خوابیده بودم

niniweblog.com

وشما دو کلوچه اومده

بودین کنار تخت  وشما کپل مامان سرتو گذاشته بودی رو سینم و تمام صورت کوچولوت پوشیده از اشک بودشکلک های شباهنگ خواهری هم کنارت ایستاده بود و پا به پات اشک میریخت هر کی نمی دونست فکر میکرد این جنازه کدوم خدا بیا مرزیه که این جوری براش اشک می ریزینناراحت
از خاطرم پاک بشه اون دستمال نمداری رو که عطیه زهرا باید موقع خواب تو دستاش میگرفت تا خوابش ببره دخی جون مامان وقتی تب میکردی یه دستمال نازک مرطوب میکردیم و باهاش خنکت میکردیم این جوری شد که شبا بدون اون دستمال خیس و نمدار لالا نمیکردی
از یادم بره اون وقتایی رو که شما دو تا داداش بازی میکردین    و خواهری فقط نیگاanimated gifs of babies- small baby face

 از خاطرم پاک بشه اون زهر چشایی رو که از خواهری وقت و بی وقت میگرفتی       به اعتبار فقط دو دقیقه بزرگتریت تا مبادا یه موقعی خواهری بزرگیتو فراموش کنه
نه محاله منی که با هر نفستون نفس کشیدم  با تبتون تبدار و با اشکتون بیمار بتونم این روزا رو فراموش کنم چون با قلم عشق مادری تمام این روزارو با لحظه لحظه شادی و غما خوشی و ناخوشیا پستی و بلندیها رو بر قلبم حک میکنم تا ابد برام جاودانه بمونه

niniweblog.com

پناه همیشگیم از اینکه منو لایق دونستی تا امانتدار سه فرشته پاکت باشم ممنونم

 

 

بازم هوامونو داشته باش 

Orkut Scraps - Love

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا نازنازی
3 مهر 90 5:07
خدا حفظشون کنه

ماشاالله خیلی نازن

شما هم با افتخار لینک شدید





بازم از لطف بیکرانت سپاس گذارم.