محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

در ساحل زندگی

اخرین روزای اولی بودن محمد امینم

1391/2/11 2:23
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

این روزا سخت خسته و فرتوت شدم فکر کنم عوارض پیریه ساکتچند روز پیش بهت گفتم محمد امین وقتی بستنی اومد پنگولو بهت میدم بخورمنتظر و تو هم با چشای در اومده نگام میکردی که ای دل غافل دیدی شوخی شوخی مامانم پیر شدمتفکر اخه بهت گفتم با هر بار اذیتی که بچه ها بابا و مامانو میکنن یه تار موشون سفید میشه و یواش یواش پیر میشن دروغگوکه قربون کرم شما بشم که اذیتاتون دیگه رکورد شکسته و به ثانیه رسیدین و من از الان دیگه خودمو یه از دست رفته می دونمبای بای امروز یه شاخه گل از باغچه عزیزم که از جونم هم بیشتر دوستش دارم چیدم تا برای خانم زبانت ببری وقتی بهش دادی یه ماچ ابدار تحویل گرفتی و بعدش سوال کرده :محمد امین این گلو کی برام چیده سوالگفتی بابامآخ
وقتی برام تعریف میکردی میخواستم سرتو از بدنت جدا کنم حالا خوشحال هم بودی که خانمت تا اخر ساعت زل زده بهت و بر وبر تماشات میکرده هیپنوتیزمبرای بابات که تعریف کردم گفت دیدم اینقدر از م تشکر میکرده بابت گل پس دلیل داشتهسبز

خلاصه مادر جان دستی دستی میخوای کار دست مادر بدی گلمدل شکسته
اما این روزا صبحا با بچه ها و گاهی با ارشیا میریم پارک

                  






شنبه هفته ای که گذشت بابا بزرگت رفت دبی تا دو هفته دیگه گمون کنم بر میگرده ابرو
اینم دختر یکی یه دونه عمه(البته شهریور معلوم میشه کوثر یکی یه دونه خونه باقی میمونه یا نه)خیال باطل
niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهرا نازنازی
11 اردیبهشت 91 18:22



سلام دوست خوبم
کم پیدایی ؟؟؟
سمیرا مامان شاهزاده ها
12 اردیبهشت 91 9:17
سلام امون از دست این بچه ها
منم دقیقا حرف شما رو به پسرم زدم .ولی تا یه موی سفیدو بهش نشئن میدم میزنه زیر گریه که من نمیخوام تو پیر بشی


دیگه تهدید هم بی اثر شده ,خدا عاقبتمونو به خیر کنه
عاشق باران
13 اردیبهشت 91 23:22



حالا هی بیا بگو یه بچه کمه,دیدی عاقبت منو پس عبرت بگیر تا دیر نشده!!
مامان زهرا
14 اردیبهشت 91 1:08
به به پسر بزرگ کن
طوری نیست غصه نخور عزیزم شاید این جوری یه فرجی بشه و یکی میاد تو کارای خونه و بچه داری کمکت میکنه این جوری دیرتر پیرر میشی

ممنون از دلداریت دوست لا جنس من!
سمانه
19 اردیبهشت 91 10:03
سلام مامانی فرشته های ناز و خوشکل
ایشالله روزگار همیشه بر وفق مرادتون باشه و خوشبخت باشید
دوستون دارم


سلام سمانه عزیزمممم
ما بیشتر


حنا
20 اردیبهشت 91 9:07
کلی به جمله اشتباهت خندیدم منم از این جملات زیادمیگم و کلی می خندم
خدا به هممون توان مضاعف بده

اوه اوه چه سوتی خفنی میده محمد امیننننننننننننن گل و بابا و ....


واقعا ,خودمو خیلی وقته سپردم دست خدا از دست بعضییییییییی ها!
عاشق باران
21 اردیبهشت 91 16:35
روز مادر بر شما سه بار مبارک


به شما هزاران بار مبارک!
سمانه
24 اردیبهشت 91 9:05
سلام عزیز دلم
روزت مبارک مامانی نازنین فرشته های زمینی
دوستون دارم و براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم


ممنون از محبتت سمانه جون,روز مادر به شما مامان مهربون و دوست داشتنی هم خیلی خیلی خیلی مبارک
زهره(مامان نازنین زهرا)
24 اردیبهشت 91 9:35
سلام. چند وقته تو نوشته هاتون خیلی غمه. تورو خدا سعی کن به خودت روحیه بدی. اینجور سه تا گل خوشکلت هم افسرده میشند. محمد امین هم بچه هست به دل نگیرید. ولی دیگه شد تجربه که گل از باغچتون نچینید. راستی روزتون مبارک . ایشالله که هزار سال سایه سر بچه هاتون باشید. منم آپ کردم منتظرتونم.__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

ممنون از لطفتون.