محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

محمد امین و شروع تعطیلات

1391/3/9 3:38
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونکم

امروز صبح بابا تشریف فرما شدن مدرسه برای ثبت نام .خانم زیاری هم کل وسایل و کارهایی که یکسال انجام داده بودینو تحویل داده بود به بابا به همراه کارنامهبای بای.

از امروز رسما تعطیلات تابستونیت شروع شد و برای تابستون کلاسهای خوشنویسی ,سفال به اصرار خود ت شنا  +نقاشی در نظر داریم ثبت نامت کنیم.

محمد امین عزیزم نمیدونی چقدر امروز دلم گرفت وقتی کارهای یکسالتو که همش جمع شده بود تو یه دونه پوشه نگاه میکردم وقتی میدیدم دستای کوچولوی عزیزکم اینقدر پر توان و خلاق شدن که چنین اثاری از خودشون به یادگارمیزارنقلب.همشونو کنار گذاشتم تا  برای همیشه زنده و تازه نگه دارم رد پای کودکیهایت را.ماچ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شايان جوني
11 خرداد 91 9:29
سلام سلام
دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون.
تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين.
آدرس وب راي گيري:
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


سلام عزیز .یکم دیر رسیدم,شرمنده

سمانه
11 خرداد 91 10:18
سلام عزیز دلم
خییل وقته نتونستم بیام پیشتون خب همه اتفاقات این اواخر رو مرور کردم سفر به خیر و زیارت قبول عزیز دلم ما هم شب اول ماه زیبای رجب رو حرم بودیم درست مثل شما
برای محمد امین جون هم آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم
دوستون دارم


سلام گلم. به جاش ما هر شب هرشب
سر زده اومدیم به خونتون برای جبران دلتنگیهامون.زیارتتون قبول
مامان شاهزاده ها
13 خرداد 91 13:48
سلام
همیشه موفق باشه ....تابستونم بهش خوش بگذره.


سلام
ممنون عزیز
سمانه
13 خرداد 91 13:59
سلام عزیزم
روز پدر رو به بابابی فرشته ها تبریک میگم
براتون آرزوی خوشبختی و سعادت دارم


سلام عزیززززززززززززززززززززززززم
و همچنین