محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

بزرگ مرد کوچکم روزت مبارک

1391/3/15 0:29
309 بازدید
اشتراک گذاری


ذکر من، تسبیح من، ورد زبان
من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

 



 

خدای اطلسی ها با تو باشد*پناه بی کسی ها با تو باشد*تمام لحظه های خوب یک عمر*به جز دلواپسی ها با تو باشد.

 (پ.ن):امشب شب تولد امیرعلی نازنین و خواهر نازنینش عطیه زهراست(قمری).ارزوی بهترین ها رو براتون دارم قشنگترین ترنم زندگیمماچماچ

 

 
                                 


     


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره(مامان نازنین زهرا)
15 خرداد 91 17:45
تولد گلهای قشنگت مبارک باشه ایشاالله که هزار ساله بشند و همیشه مامانشون سایه سرشون باشه.


ممنون از محبتت زهره جون
مامان امیرحسین و امیر علی
21 خرداد 91 9:54
سلام
روز مرد کوچولوهاتون مبارک.
تولد گل نینیها هم مبارک.
ببوسشون.


ممنونم عزیز دلم,شما هم شاهزاده هاتو ببوس و یه گاز کوشولو از لپای امیر علی بگیر که خیلی خوشمزس
فاطمه
27 خرداد 91 11:42
وای خدا مامان سه تا نی نی!ببوس هر سه اونا رو!

ممنون از محبتتون

سمانه
1 تیر 91 11:26
سلام مامانی فرشته های مهربون و خوشکل
تولد هر دو فرشته مبارک باشه و ایشالله هزار ساله بشن زیر سایه بابایی و مامانی گلشون
ممنون عزیزم بایت زحمتی که کشیدی خیلی لطف کردی اومدی پیشمون
دوستون دارم


سلام عزیز دلم ما هم خیلی خیلی شما رو دوست داریم


خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
3 تیر 91 4:32
خاله جون مهربون بعداز كلي زمان اومدم سراغتون، به ياد همه همراهي ها و محبت هاتون زماني كه محمدي ما توي بيمارستان بستري بود. هميشه دعاگوي شما هستيم. اعياد شعبانيه مبارك.

وبلاگ گل محمدي من رو كه يادتونه پسر خاله ياسمين زهرا. خاله هميشه به ياد مهربوني هاتونم


یه سلام بلند به خاله هدی عزیز
الهی که دیگه اون روزای سخت تکرار نشه حتی تو خاطر برای یه لحظه.
مگه میشه محمد ناز و خوشگلوفراموش کنم