محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

ماه پنهان

1391/4/14 2:16
311 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

- مهدي جان!

سئوالي ساده دارم از حضورت                                                            من آيا زنده‌ام وقت ظهورت 

اگر که آمدي من رفته بودم                                                                 اسير سال و ماه و هفته بودم 

دعايم کن دوباره جان بگيرم                                                                بيايم در رکاب تو بميرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حنا مامی حانیه و حنانه
14 تیر 91 21:14
عیدت مبارک عزیزم


سلام
عید شما و دخملای نازت هم مبارک
سمانه
24 تیر 91 14:23
سلام عزیز دلم
خوبین ؟ الهی که همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین
عزیز دلم ببوس فرشته ها رو
دوستون داریم


سلام
به لطف شما, شکر
ما هم دوستتون داریم
سمانه
25 تیر 91 10:07
سلام مامانی مهربون فرشته ها
امیدوارم خوب و خوش باشین و زندگی بر وفق مرادتون باشه
ممنون عزیزم بابت نظر خوشکلت و حضور نازنینت


سلام
ممنون سمانه جون دختر ماهتو ببوس
مامان امیرحسین و امیرعلی
25 تیر 91 11:01
سلام خوبین..فرشت ها خوبن؟
عزیز ممنون که اومدی پیش ما ولی اون ادرسی که اومدی نی نی وبلاگ بود و ما بیشتر و اصل کاری تو بلاگفا هستیم.نینی وبلاگ تمام مطلبامو تیکه و پاره اورده منم میخوام حذفش کنم.


چرا حذف؟؟؟؟
سمانه
27 تیر 91 14:03
سلام عزیز دلم
عاشقتم
مرسی گلم ببوس فرشته ها رو


سلام سمانه جونی
اومدم دیدم به تمام درا یه قفل گنده کوبیده شده !چراااا؟

سمانه
9 مرداد 91 12:15
سلام مامانی مهربون فرشته ها
خوبین؟ کم پیدا شدین عزیز دلم...
نماز و روزتون قبول باشه التماس دعا دارم ازت نازنینم


سلام
نماز و روزه شما هم قبول
میگم براتون این روزا کجاها سرمون گرم بود!!