محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

عقیقه3

1391/5/14 14:52
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل طلای من

دیروز ساعت نه و نیم صبح وقتی تو خواب ناز بودی بعبعی چاق و چله ای اومد و به نیتت عقیقه شد عکسی گرفته نشد چون دو قلوها گریه میکردن برن بیرون شاهد سر بریدن باشن و من با اینکه بابا یه بار دعای عقیقه رو خونده بود دوباره که نه چند باره خوندم چیکار کنم وسواسه دیگهناراحت

تازه خندم میگرفت صفحه بعدش که ورق می زدم دعای وقت ختنه بود اونم برات خوندمخجالت چون نوشته بود تا قبل بلوغ هر وقت بخونن قبولهلبخند

بعدش که بیدار شدی برات گفتم الان این بعبعی به شکل تو میره عالم زر پیش دوستات اشک تو چشات جمع شدو گفتی دلم میخواد زود برم پیش خدا بغل

 

 

بعدا نوشت:در راستای ابهامی که در مورد دعای هنگام ختنه برای دوستان پیش اومد و تبریک و .....

باید بگم که مخمد امین جون در 18 روزگیش ختنه شد  و البته خودمون خواستیم زود ختنه ش کنیم چونکه کوچیک بود و هنوز درد رو اونقدر نمیفهمید.فقط مونده بود دعاش که اونم بعد شش سال و ده ماه و نمیدونم چند روز خوندم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه (مامی آرشام)
14 مرداد 91 15:07
دوست کوچولوهای نازم اگر دوستم دارین میشه بهم رای بدید؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر دوستم داشتین بیلید اینجا و بهم رای بدید تا برنده بشم و مامانم را خوشحال کنم . شماره 12 منم. یادت نره دوست عزیزم شماره 12 http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
سمانه
17 مرداد 91 10:52
سلام فرشته ی مامور مراقبت از فرشته ها
قبول باشه عقیقه ی پسر نازنینت
الهی که همیشه تنش سالم باشه و خوشبختی امغان زندگیش باشه
عزیز دلم توی شبای قدر لابلای دعاهای قشنگتون ما رو فراموش نکنین


سلام ممنون از دعای قشنگتون
چشم اگه لایق باشیم
زهره
22 مرداد 91 16:33
سلام به سلامتی ختنه شد. گریه هم کرد این مرد کوچک؟ ایشالله که زود زود خوب بشه. دیروز تولد نازنین زهرای من بود.