محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

یا کافی...

1391/6/22 16:14
291 بازدید
اشتراک گذاری

......................................................................

 

.......................................................................

 

.......................................................................

 

خدایا

یا الله یا الله یاالله

یا من هو اقرب الی من حبل الورید

یا من یحول بین المرءوقلبه

 

( پ.ن):مطالب این پست حذف شد.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا
21 شهریور 91 0:10
سلام مامانی
چی شده؟؟
نگران شدم. مکر میکردم خیلی صبور باشی


سلام عزیزم
چیزی نیست یکم دلم تنگ بود !!!
مينو
21 شهریور 91 7:52
مرثي كه بهم سر زدي ماماني

به علي كوچولو بگو برا خاله مينو هم دعا كنه


علی کو چولو کیه؟امیر علی رو میگین؟انشاالله به خواسته تون میرسین,توکل به خدا
سمی مامان امیرین
25 شهریور 91 18:08
چی شده عزیز؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سلام مامان دو قلوهای عزیز
وقتی سوالتو دیدم نا خوداگاه این بیت شعر یادم اومد
من از بیگانگان هرگز ننالم که هر چه کرد بامن ان اشنا کرد...
سمانه
26 شهریور 91 8:46
سلام عزیز دلم
الهی که هیچ وقت دلت از دنیا نگیره
چی شده خواهر گلم ؟ نگرانت شدم
دوستون دارم و براتون آرزوی خوشبختی و سعادت دارم


سلام سمانه جون
دنیا دلگیر نیست ادماش دلگیرش میکنن..تنگش میکنن..تارش میکنن..
سمانه
28 شهریور 91 9:35
سلام مامانی نازنین فرشته ها
عزیز دلم نبینم غمت رو
فدای تو بشم من خواهر گلم می دونم که آدمای دنیامون می تونن خیلی راحت دنیامون رو دلگیر و تاریک و تنگ کنن اما همونقدر هم می دونم که می تونیم با نگاهمون به زندگی همه چیز رو عوض کنیم
یه روزایی بود که همه چیز منو به هم می ریخت تصمیم گرفتم روال زندگیمو عوض کردم و خدا رو شکر راضیم
الهی که دلت همیشه شاد شاد شاد باشه


منم همین تصمیمو دارم عزیزم
تا اون بالایی چی بخواد!