محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

در ساحل زندگی

تولدت مبارک ..

1391/6/31 17:57
848 بازدید
اشتراک گذاری

 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

لمس بودنت مبارکقلب


 

 

 

                                                                                            

                     



                                             

خستگی چشای امیر علی روماچ                                                                 

                                            

پاشو خانمی تولد داداشی شدهساکتبغل

 

 

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارکقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه
1 مهر 91 8:47
سلام خواهر گلم
خوبی عزیز دلم ؟ فرشته ها چطورن؟
تولد محمد امین نازنینم رو تبریک میگم
سال تحصیلی جدید هم مبارک گل پسرمون باشه حتما امروز رفته مدرسه الهی که به سلامتی باشه و خوشبختی و موفقیت همراه زندگیش باشه


سلام عزیز
ممنونیم که به یادمون هستید دوستتون داریم
سمانه
1 مهر 91 8:50
سلام مجدد برای خواهر گل خودم
عزیز دلم اون مطلبی رو که گفتی خصوصیش کردم ولی تو خیلی لطف داری به من اون جوریا هم که تو فکر می کنی نیست ولی سعی می کنم و تلاش می کنم از خدا بخوام داشتن یه زندگی خوب رو
همین خواسته رو از خدای مهربون برای همه ی دوستای گلم خصوصا تو خواهر عزیزم و فرشته های نازنینت از خدای مهربونمون طلب می کنم
الهی که خوشبختی بشه ارمغان روزای قشنگ زندگیت
دوست دارم عزیز دلم
مراقب خودت باش و خوشبختی رو هم به خودت و هم به فرشته هات هدیه کن


چرا نیست چنین سعادتی شامل حال هر کسی نمیشه باید حتما صاف و زلال باشی و دلت مثل دریا باشه که اطمینان دارم تو بودی و هستی !دوستت داشتم و الان بیشتر
برام دعا کن سمانه خوبم
سمانه
1 مهر 91 8:51
راستی آبجی جون عکسا باز نشدن یه کنترلی بکن


باورت میشه همه نظرات مخفی بودن !!!یعنی چی؟؟تازه امروز فهمیدم!!ترسم از اینه یه روزی بیام و ببینم تمام خاطرات بچه هام حذف شده,چه تضمینی هست؟؟؟
عاشق باران
13 مهر 91 23:53
تولدش مبارک باشه ایشالله
چقدر این دو تا داداش شبیه به هم هستند من دقت نکرده بودم


سلام
واقعا شبیه همن؟
مامان باران به خدا هر دفعه میبینم که اومدین و به ما سر زدین کلی شرمنده تون میشم اما نمیدونم چرا نظر من تو وب شما اصلا ارسال نمیشه اما همیشه میام و میخونمتون !!دوستتون دارم