محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

در ساحل زندگی

ماه مهر..ماه مهربانی..

1391/7/1 18:20
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم کلاس دومی شدی و یکسال بزرگتر ,هر کجا که هستی دلبرکم ,دست خالق مهربونت همراهت باشه فرشته پاکمماچ

هر چه قدر کلاس و درس و سواد و...برام مهم بود اما الان انقدر هم برام ارزش نداره !اینا رو که هیچ وقت بهت نمیگم تا تو هم بی خیال بشی ,اما کلا دیدم ٣٦٠ درجه به دنیا و انچه توشه  عوض شد!یادمه یه روز عاشق درس بودم دانشگاه رو هفت ترمه با نمره های درخشان تموم کردم با وجود اینکه یه ترم به من ده واحد بیشتر ندادن, کرم کتاب بودم در معنای واقعیش..میخواستم تا جایی که میتونم ادامه بدم اما خودم باور م نمیشه که یه   ادم میتونه تا این اندازه تغییر کنه  !محمد امین  پسرکم به نظر تو سواد علمی بهتره یا سواد زندگی ؟سواد عشق ورزی؟سواد دوست داشتن همدیگه از ته ته دل؟

به نظر ت میشه هر دو رو با هم داشت؟ شلک های محدثه

یادمان باشد

در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود!!!

محمد امین نازنینم متن پایین رو دیروز خاله برات فرستاده بود:

محمد امین قشنگم,روزی که دنیا اومدی داشت بارون میامدمیدونی چرا؟چون فرشته ها داشتند گریه میکردند.اگه گفتی چرا؟

چون یه فرشته کوچولوبا مژه های فر فری و ناز از اونا جدا شده بود تا تو زمین خدافرشته مامان و بابا بشه .اون فرشته قشنگ و مهربون تو بودی خاله نازمماچ تولدت مبارکقلب

niniweblog.com

(از دل نوشت): دوستت دارم محمد امینم تو هم سعی کن تا دیگران رو دوست داشته باشی, چشمه محبت باش بچوش و دیگران رو سیراب کن منم برات دعا میکنم بهترینمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه
2 مهر 91 8:39
سلام عزیز دلم
الهی فدای محمد امین نازنین بشم من با این لباس فرم خوشکلش
مبارکش باشه شروع سال جدید و الهی که موفق باشه همیشه و همه جا
نازنینم دلنوشته ی قشنگی رو برای پسر نازنینمون نوشته بودی الهی که خدایمهربون پشت و پناهش باشه و تنش سالم و زندگیش سرشار از خوشی و خوشبختی باشه کنار دوقلوهای ناز و نفس و زیر سایه مامانی و بابایی
دوستون دارم


سلام
خدانکنه عزیز دلم
ما بیشتر
یاس نقره ای
3 مهر 91 2:37
سلام.
هزار ماشاالله نی نی های خیلییییی ناز و جیگری دارین.
با اجازه ما لینکتون کردیم.
آخه من عاااااااااااااااااااااااااااشق دو قلو ام،دعا کنید نی نی بعدی من دو قلو بشه،البته اگه خدا صلاح بدونه.
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید



سلام خانمی
میدونم که عاشق دو قلویین تو کلوپ گفته بودی ...اما باور کن اواز دهل از دور دلنشینه این از من به تو نصیحت ..

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
5 مهر 91 7:45
به سلامتی انشااله، تبریک میگم محمد امین گلم.
امسال هم مثل پارسال برای تو خیلی متفاوته، آخه امسال اولین سالیه که با سواد می ری مدرسه. مبارک باشه کلی. داداشی و خواهری هم امسال کمی بزرگتر شدن و انشااله موقع درس خوندن و مشق نوشتن سراغ وسایل داداشی نمیرن.


سلام خاله هدی
به سلامتی راحت شدی دیگه ,شیرینی ما یادت نره !سر تکلیف نوشتن محمد امین داستان ها داریم خدا صبر مضاعفی به من بده ...
سمانه
8 مهر 91 10:23
سلام عزیز دلم خوبی؟
فرشته های نازنینمون خوبن؟
الهی که خدا پشت و پناهتون باشه و تنتون سالم و لبتون خندون
دوستون دارم عزیز دلم


سلام خواهری
همه خوبن شکر
ما هم دوستتون داریم