محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

در ساحل زندگی

السلام علیک یا ابا صالح المهدی..

1391/7/9 17:49
270 بازدید
اشتراک گذاری

 

شب تولد اقا امام رضا برای عرض تبریک رفتیم اینجا

 

 

فرداش که جمعه بود رفتیم اینجا

 

 

بچه ها تا دوربین رو میدیدن پا به فرار میذاشتن عصبانیفقط این اقا پسر با تهدید راضی شد و افتخار دادچشمک

 

 

چقدر جمکران رو دوست دارم دلم نمیومد برگردم . خدا نصیب همه دوست داران و عاشقان قرار بده ماچگاهی برای زدودن  گرد و غبار دل لازمه یه کم از این هیاهو و مشغولیات دنیا فاصله بگیریم حتی شده با زیارت یه امام زاده در دل یک کوه.

چند ماه پیش رفتیم مقبره ای که بالای کوه بود یعنی قله کوهنگران خیلی ترسناک بود با ماشین دور کوه میپیچیدیم تا برسیم اون بالا همش فکر میکردم الانه پرت شیم  پاییناسترس دو تا برادر دفن بودن به نام های لام نبی و سام نبی عکس هم گرفتم اما الان هر چی گشتم پیداش نکردم تا بزارم اینجاناراحت خیلی جای سبک و دلنشینی بود اما من شخصا به خاطر همون مسیر ترسناکش دیگه توبه کار شدمخجالت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه
15 مهر 91 9:59
سلام عزیز دلم
خوبی گلم ؟ فرشته های خوشکل و شیطون خوبن؟
قبول باشه عزیز دلم زیارتتون التماس دعا دارم خواهر گلم
الهی که روزای زندگیتون سرشار از زیبایی ها باشه


از اینکه خواهری به گلی تو دارم خیلی خیلی خوشحالم
دوستتون داریم
یاس نقره ای
16 مهر 91 1:02
سلام عزیزم،شما خیلییییییییییییییی وقته به ما لطف داری ،ولی ما..........
اونایی که پرسیدی زایمان کردن هر دو دوستام هستن،هر چند مثل خواهرم هستن
وگرنه من فقط یه خواهر کوچکتر مجرد دارم.
حتما از طرف من روی عطیه زهرا رو ببوس.



سلام
بعضی موقع ها هست یه دوست از خواهر نزدیک تره
ممنون از محبتت