محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

در ساحل زندگی

دختر عزیزم روزت مبارک

1390/7/7 23:30
324 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم روزت مبارک
خداوندا یک بار دیگه لبخند زیبایت را نثار جان و حیاتم کردی با بخشش دردانه وجودم عطیه زهرا
سپاس پروردگارم بابت تمام ان چیزی که تو دادی و من ندانسته خود را صاحب ان دانستم!
کمک کن تا فرشته هام همیشه فرشته بمونن
نزار قولشونو فراموش کنن و بالهاشونو که پیشت امانته از خاطر ببرن!
شاید بی تابی دخترکم واسه تو باشه واسه اون دنیای خوبی که وقتی پیشت بود واسه بالای کوچیکش که پیشت گذاشت تا براش نگه داری!
میخوام براش عقیقه کنم کوتاهی از من بود دختر گلم کاش همون موقع که واسه داداشت عقیقه کردیم برای شما هم میگرفتیم
احساسم اینو بهم میگه عقیقه ارومت میکنه .
خیلی دوستت دارم فرشته پاکمقلب اگه نمیتونم اون جوری که دوست داری باهات باشم منو ببخش چونکه باید مهرمو عشقمو قلبمو بین شما سه تا تقسیم کنم تازه اگه بابا بیچارتونو حذف کنم.
دوستتتتتتون دارم .





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)