محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

در ساحل زندگی

مهمانی ستاره

1391/8/28 1:41
263 بازدید
اشتراک گذاری

محمدم عزیز دلم چقدر معصوم تر میشوی وقتی تمام بدنت گوشی میشود برای شنفتن؛ برای شنیدن نکته هایی  که مادر از پس اعماق زندگی پر فراز و نشیبش صید کرده!چقدر دوستت دارم وقتی با چشمهای بهت زده نگاهم میکنی بی انکه سوالی بپرسی ! امشب مهمان و شب نشین تنهاییت بودم مهمان دنیای کوچیک نه, دنیای بزرگ و هفت رنگ کودکیت!

پسرکم نمیدانم در گردش کدامین دور ثانیه ها یا دقیقه ها گم شده ام گاهی خودم هستم و گاهی نه .... چرا این روزا اینقدر خسته ام ؟زمزمه شب و روزم الا بذکرالله ست همونی که نویدتطمئن القلوب را میدهد!

 

 ای بهترین معجزه خدا به خدا میسپارمت...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه
30 آبان 91 9:26
باران تکراری نمی شود هر وقت بیاید دوست داشتنی است
تو برای من "بارانی"
سلام برای خواهر مهربون و نازنینم که دلش قد دریاست
الهی که خدا به دلت و قلبت و زندگی خوشکلت آرامش عطا کنه
عزیز دلم اگه امکان داره بیا وبمون و برو لینک مسابقه و توی گروه 8 به 1077 دخملکم رای بده البته باید به سه نفر رای بدی
ممنون گل نازم


سلام سمانه جون
چششششششششششششم خواهر اومدم
زهره(مامان نازنین زهرا)
30 آبان 91 16:18
چقدر زیبا نوشتی. هم دلم گرفت هم شاد شدم. خدا ایشالله به حق همین روزها و به حق امام حسین غم و از دل تمام مادرهای دنیا برداره...


سلام
الهی امین
مامان حسین جون
22 آذر 91 10:00
سلام مامانی مهربون وفداکار امیدوارم که خدا سایه تونو بالا سر بچه های گلت نگه داره همینطور بچه ها رو برای شما
"اگر میخواهی خوشبخت باشی برای خوشبختی دیگران بکوش، زیرا آن شادی ای که ما به دیگران می دهیم به دل ما برمیگردد."


سلام
ممنون از حضورتون