محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

در ساحل زندگی

السلام علیک یا ابا عبدالله ...

1391/9/6 11:18
263 بازدید
اشتراک گذاری

در نقاشی هایم تنهاییم را پنهان می کنم،
در دلم دلتنگی ام را،...
در سکوتم حرفهای نگفته ام را،
در لبخندم غصه هایم را،
دل من چه خردسال است،
...ساده مینگرد ...
ساده می خندد ...
ساده می پوشد ...
دل من،از تبار دیوارهای کاهگلی است.
ساده می افتد...
ساده می شکند....
ساده می میرد....

 

 

سلام بر تشنه لبان کربلا...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه
7 آذر 91 10:02
سلام نازنین خواهرم
خوبین گلم؟ دلم براتون یه ذره شده بود
عزیز دلم قبول باشه عزاداریهاتون
فدای دل مهربوت برم من که بدجوری عاشقشم
آب نوش جون فرشته کوچولومون
التماس دعا خواهری
خوشحالم که تا حالا بای خودت و خدای خودت و دل مهربونت نوشتی من با نوشتن سبک می شم امیدوارم تو هم همین طور باشی


سلام سمانه جونم
منم با نوشتن اروم میشم حرفامو رو سینه کاغذ مینویسم و اونم برام امانت نگه میداره خیلی وقته همدم و مونس تنهایهامه! گاهی هم شرمندش میشم از بس غصه میریزم تو دلش...

شمیم
8 آذر 91 9:56
سلام عزیزم خوبی من برا گلناز توی مسابقه نی نی و مرحرم شرکت کردم ممنون میشم بری تو این لینک و بهش رای بدی مرسی http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php شماره 56 گلناز