محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

در ساحل زندگی

30ماه..

1391/10/6 1:35
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز دو قلوهام سی ماهه شدن سی ماهه که اومدن و هم نفسم شدنقلب 

خیلی دلم میخواد مثل همه مادرا بگم چه زود گذشت اما برای من که با دونه دونه اشکام شمار و اینجا رسوندم عمری گذشتماچ

 

 

 

 

از شیطونیها تون چی بگم دیروز عطیه زهرا مداد شمعی محمد امینو ور داشته چند تا در کابینتو خط خطی کرده رفتم اونارو تمیز کنم امیر علی رفته ده دوازده تا از کلیدهای لپ تاپو کنده عصبانی

 

انقدر شیطون شدین که همون یک ساعت خواب بعد از ظهر خیلی وقتا تعطیله و ا ون وسط طفلکی محمد امین که این روزا عجیب دلش هوای دنیای سه نفره ای رو کرده که قبل اومدن شما داشتیمچشمکو بدتر از اون امتحاناتش که با وجود سر و صدای شما دو تا باید چاره ای اساسی اندیشیدمتفکر

 

( پ.ن):برای اپلود عکسا خطا می اومد که برای این فایلها به دلایل نا معلومی امکان اپلود وجود نداره.چرا؟؟ناراحت

(پ.ن):بالاخره امروز تونستم بعد چند بار تلاش عکسارو جدا جدا اپلود کنماز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 10:03

*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




سلام
چشمم
مامان زهرا
6 دی 91 16:46
سلام
واقعا درست میگی خواهر، منم که یکی دارم خیلی وقتا کلافه میشم دیگه چه برسه به شما...
ولی به قول مامانم خدا رو شکر که بچمون سالمه اگه خدای نگرده یه بیماری داشتن اونجوری کلی باید براشون وقت میذاشتیم ولی دلمونم شاد نبود اما الان وقتی صرف میکنیم برای مرتب کردن خرابکاریهاشونه و این شیطنت ها نشون دهنده هوش و ابتکار بچه هاست
پس خدا جون شکرت

سلام
اره واقعا هم همینه که میگی
سلامت باشن و بچگی کنن وقت برای بزرگی کردن زیاد دارن..

عاشق باران
7 دی 91 14:59
سی ماهگی شون مبارک
اما من کم کم دارم از دوقلو داشتن منصرف میشم

شاد باشید


سلام
ممنون عزیز
حالا چند ماه دیگه با ما همراه شو دیگه قطعا پشیمون میشی ...(نیشخند)
ابنبات چطوره؟؟
مامان یگانه زهرا
8 دی 91 2:04
__ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___

سلام گلم، با تولد دخملم آپم


سلام
تولدش مبارک
مامان ریحانه جون
12 دی 91 16:28
سلام به فرشته های ناز کوچولو و داداش مهربونشون... آهای دوقلوها یه کمی هم بذارین داداش جونی درس هاشو بخونه....


سلام خاله جونی
باشه خاله سعی میکنیم اما قول نمیدیم ..