محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

در ساحل زندگی

این روزا ..

1391/10/24 2:02
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 niniweblog.com

واما محمد امین سه شنبه که اومد خونه چشاش قرمز بود و عصبانیناراحت نهارشو که اوردم گفت دوست نداره و بعدش هم گفت غذام همیشه بد مزه ستمنتظر به زور چند قاشق بهش دادم و عصری باباش بر دش دکتر. بللله اقا سرما خورده بودآخ دکترش گفته بود چهار شنبه نره مدرسه که گریه میکرد من میخوام برم ابروسه شب  و سه روز تو تب سوختاوه

 

و بعدش هم دخترک (لبخندطبیعی محمد امینمنتظرو دستای  زهرا رو به خیال خودش تو جیبشهنیشخند)

و از امروز امیر علی و حتما بعدش بابا شون و  ...

 

 دیدین اس ام اس می اد لطفا قطع کننده زنجیر نباشین حکایت ماستچشمک

 niniweblog.com

 گاهی شایدلازم باشد از یاد ببریم...

یاد همه انهایی را که با نبودنشان...

بودنمان را به بازی گرفتند...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره ( مامان نازنین زهرا)
25 دی 91 16:19
ایشالله که دیگه هیچوقت مریض نشه و زود زود خوب بشه . بچه که مریض میشه مادر پیر میشه... منم از این اس ام اسها زیاد گیرم میاد. خوشحالیش واسه مخابرات هست فقط.
آپیدم


سلام
اره واقعا ادمو از پا میندازن...
سمانه
26 دی 91 12:28
سلام خواهر گلم
خوبی مهربونم؟ فرشته های نازمون خوبن؟
خیلی دلتنگت شده بودم ببخش که گرفتاریم زیاد بود و چند وقتی می شه نیومدم نت هرچند که همیشه به یادتون بودم
ای جانم که ما هم دیوووونه شدیم از دست این ویروسا به ترتیب همه رو می گیرن تا نفر اول میاد خوب بشه یه ویروس متفاوت میاد و باز روز از نو روزی از نو
امیدوارم هر چی زدتر فرشته ها خوب بشن و هیچ وقت مریض نشن
دوستون داریم


سلام عزیزم
شکر بهترن و منم از خوشی اونا خوشم..تازه کار شما که سخت تر هم هست چون فاطمه زهرا جون مهد هم میره منم میخواستم بچه ها رو بذارم مهد اما حالا دو دلم ببرم نبرم ..میترسم همش سرما بگیرن از بقیه بچه ها تازه ابله مرغغغغغغغغغغغون !!اونو بگو که کم کم فصلشه!!
عاشق باران
26 دی 91 17:22
سلام مامان فرشته ها
خوبین؟ ممنون که جویای حال خواهرم بودید
ایشالله که سرماخورده ها زودتر خوب شن سرمانخورده ها هم از اونا نگیرن ایشالله ولی لطفا قطع کننده زنجیر نباشید رو خوب اومدی
اون لبخنده هم منو کشت


سلام ملیکم
شکرخوبیم ,خواهش عزیزم
دوباره تونستم سخت جانیمو اثبات کنم لااقل برای خودم. چون تنها من از این ویروس مهلک جان سالم به در بردم و ..
خیلی ضایع بید!!



زهره ( مامان نازنین زهرا)
27 دی 91 17:21
راستی توی عکس آخری خیلی امیر علی ماشالله ماشالله ناز شدی بخصوص حالت چشماش


سلام
ممنون,چشاتون ناز میبینه