محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

در ساحل زندگی

محمد امین و تشویش!

1391/11/11 2:28
298 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب که خدا لطفشو شامل حال ما بنده های سر کشش کرده و هوا پر از عطر و صدای نم نم بارون شده الکی سرخوشمبغل

عاشق بارونم شاید به خاطر طراوت بعدش باشه اما صداش ادمو یاد خدا میندازه!امشب که بچه ها خوابیده بودن با اینکه چراغها خاموش بودن اما مقاومت همچنان ادامه داشت و حرف میزدن بهشون گفتم چشاتونو ببندین و صدای بارونو گوش کنین بعدش برای همه دعا کنین یکم که گذشت دیدم ساکت شدنو خوابشون بردخوابیک هفته ای میشه محمد امین که از مدرسه میاد  خونه خوشحال و سرخوش میگه مامان هیچی مشق نداریم خانممون گفته برین خوش باشین برای منم دعاکنینعصبانیبعدش میره جلوی تی وی لم میده و پویا میبینه بهش میگم لااقل کانالای دیگه رو ببین این برنامش مال صد سال پیشه اون موقع که ما هم سنو سال شماها بودیمهیپنوتیزم(سن ماهم لو رفت 107 سال)میگه خوب باشه مال صد سال پیش باشه من که بار اولمه دارم میبینممنتظر

خودمون تو خونه یه دفتر جدا از مدرسه گرفتیم و باهاش درساشو مرور میکنیم ادم میمونه از دست خلایق خدا به کجا پناه ببره چهار روز تعطیلن دریغ از یکدونه مشقوقت تمام

محمد امین بیشتر در اینده سیر میکنه و این منو خیلی نگران میکنهنگران

امشب میپرسه

+مامان من بچه هامو کتک بزنم یا نه؟

*خودت چی دوست داری؟

+بزنم!تعجب

 +مامان من نمیخوام ازدواج کنم میخوام مثل دایی رضا باشمو و هرشب پیتزا بخورم..(طفلکی دایی رضا افترا به این گندگی؟)

*خب اگه ازدواج کنی و با زنت پیتزا بخوری چی میشه مگه؟

+اگه زن بگیرمو اونم مثل تو اینقدر بچه بیاره چی؟آخ

*خب بیاره الان نگاه کن بچه ها اویزون کین؟باباتو برو ببین  که الان صد پادشاه رو کفن کرده وخوابیکم مردد میگه

+نه نمیخوامدل شکسته

*پس حالا که میخوای پیش ما بمونی باید کمک مامان باشی بدو برو یه لیوان اب واسم بیار انقدر رو ترد میل وامونده الکی دویدم نا ندارم بلند شم..

+خودت برو بخور داری میای یه لیوانم واسه من بیارابرو

+مامان اگه شما نباشین ما سه تا چیکار کنیم ؟کجا زندگی کنیم؟کی نگه میداره مارو؟

*مگه قراه کجا بریم؟

+بمیرینیول

*دور از جونمون...میبرنتون پرورشگاهچشمک

+اونجا خوبه؟؟کی مواظبمونه؟؟

*عالیهاز خود راضیچند تا پرستار که دقیقا مثل خانم معلمتون مهربونن!!

+خنثی

(پ.ن):هنوزم دارم با کلیدای ریخته لپ تاپ سر میکنم فکر کنم دارم توسط اقای همسر تنبیه میشم و خودم خبر ندارم چشمک

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

به هیچ عنوان سعی در اثبات خودم ندارم

ترجیح میدهم بر چسب اشتباه بخورم تا خودم را به بعضی احمق ها ثابت کنم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاشق باران
11 بهمن 91 16:32
عجب چیزایی میگه این پسر شما
حرص نمی خوری این قدر خونسرد راجع به دورازجون مردن شما حرف می زنه؟
من اگه باشم کلی غصه می خورم


خیلی هم خونسرد نبود ..بیشتر از رو نگرانیشه به خاطر ترس از تنها شدن ..