محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

در ساحل زندگی

روز پدر..

1392/3/13 3:17
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

روز پدر به همه بابا ها مبارک

در نظر اکثر ادما عدد ١٣ نحسهسوال اما درست ٤ سال پیش  یکی از مقدس ترین اعداد برای من شد !سیزده رجب ١٣٨٩ دو فرشته مهمان  کعبه قلبم شدند و از ان روز ، خدا را پر رنگتر رحمانتر و رحیم تر دیدمبغل

دو قلوهای ناز و ملوسم تولدتون مبارکقلبقلب

راستش یک بار اومدم خیلی براشون نوشتم و لی موقع ارسال همه چی یهو پریدوقت تمام لپ تاپ هم کلا پرید منتظراین موقع شب ناچارا اومدم تولدشون رو (قمری)با تاخیراوهتبریک بگم .امسال قراره تولدشونو تو مهد بگیریم حتما عکسا رو میزارم البته اگه تا اون موقع زنده موندم و بودمچشمک

سه روز اخر هفته پیش فشرده از ٨ صبح تا ٨ شب با دکتر کردی  کلاس داشتیم و خستگیش تا به امروز  همراه با من تنبل که اصلا عادت به نشستن  ندارم بود سبز

 

اقای دکتر و نمایش بازی خلاقیول

 

فردا هم قراره بچه های مهد رو ببریم اردو ،عکساشونو حتما میذارم بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه
13 خرداد 92 10:09
سلام عزیز دلم
خوبی گل مهربونم؟ فرشته های نازم چطورن؟
خواهری گلم بینهایت دلم برات تنگ شده بود برای تو و فرشته های نازت
ای جااااااااااااااااانم که به موقع رسیدم تولد فرشته هات مبارک عزیز دلم بی صبرانه منتظر عکسا می مونم
من با تولد توی مهد خیلی موافقم چون توی خونه خیلی سخته و تازشم بچه ها تولد رو با هم سن و سالاشون دوست دارن


عزیز دلم ببخش که دیر بهت سر زدم بووووووووووووووووووووووس


سلاااااااااااااااااااام عزیز دل خواهر
خیلی دلم براتون تنگ شده بود چند باری هم اومدم وبتون اما خبری از شما نبود ...تمام لحظه لحبظه زندگیتون بهاری باشه(بوس)
مامان دخملي ها
15 خرداد 92 2:43
سلا ماماني تولد دوقلوها مباركككككككك
جريان بازي چي بود؟


سلام ممنون مامانی
بازی هایی که در قدیم انجام میدادن و الانا فراموش شده...
مامان دخملي ها
15 خرداد 92 2:44
اپم خانمي
تشريف بياوري خوشحال ميشم


سلام
چشم