محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

در ساحل زندگی

حال امروزمان..

1392/5/24 3:14
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

 بعضی اوقات خیلی دوست دارم با یکی حرف بزنم یکی که فقط بشنوه و فقط و فقط گوش باشه بگم و بگم و بگم اخرش بفهمم که طرف کر بوده....اما اکثر اوقات مخاطبم خدایه اون که فقط حرفامو میشنوه و دق و دلی هامو سرش خالی میکنم مثل یه بچه کوچولوی لجباز باهاش قهر میکنم و باز شرمنده بزرگیش میشم و تو اغوشش بلند بلند گریه میکنم و او باز هم مثل همیشه با یه لبخند از سر تقصیراتم میگذره ...  حس وحال کودکی رو دارم که تو شلوغی بازار دنیا گم شده ..از ترس نامردان عالم در جایم میخکوب شده ام توان برداشتن قدمی رو ندارم تنها سر میچرخانم تا تو رو پیدا کنم ..بیا خدا بیا و این بار هم بزرگی کن دستان یخ زده از ترس مرا در گرمای دستان پر از مهرت گرما ببخش چشمان حیران منو در نگاه مطمئنت ارامش ببخش و بگذار در اغوشت بار دیگر پنهان شوم بیا که سخت محتاجم....

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

ا مروز محمد امین امتحان این ترم زبانشم رو داد و راحت شد ..چون کلاساش صبح بودن و شبا هم دیر میخوابید یکم زورش میومد صبحا برای بیدار شدن حالا فقط اوریگامیش مونده با خوشنویسی ..امروز شنیدم کلاس شنا که برای دوره سوم اجباری بود حذف شده و خیلی خوشحال شدم چون محمد امین خیلی میترسید پارسال قبل خوابش هر شب سوال میکرد مامان سال دیگه شنا داریم منم اگه حالم خوب بود:نه پسرم احتمالا فوتبال  براتون میذارنیول

اگه حالم قمر در عقرب بود:بعععله  شنا دارین عصبانیو محمد امین شروع به زاریدن میکردابرو

امروز که خبرو شنید کلی واسه خودش بندری رقصیدچشمکاز بس پسر شجاعه دیگه...

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

اندوه که از حد بگذرد

جایش را میدهد به یک بی اعتنایی مزمن

دیگر مهم نیست بودن یا نبودن

دوست داشتن یا نداشتن

دیگر حسی تو را به احساس کردن نمیکشاند

در ان لحظه فقط در سکوت غرق میشوی

و فقط نگاه میکنی

نگاه........!

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

محکم باش

وقتی خیلی نرم شوی

همه خمت میکنند!!

حتی کسی که انتظارش را نداری!

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

برای بعضی درد ها نه می توان گریه کرد،نه میتوان فریادزد

برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست!

 

05~7.jpg

نگران نباش حال من خوب است

بزرگ شده ام

دیگر انقدر کوچک نیستم که در دلتنگیهایم

در دردهایم

گم شوم..

اموخته ام که این فاصله ی کوتاه بین

لبخند واشک نامش زندگیست!!

راستی

دروغ گفتن راهم خوب یاد گرفته ام

حال من خوب است

خوب خوب...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره ( مامان نازنین زهرا)
16 شهریور 92 10:13
سلام چقدر این نوشته ها غمگین و دلگیره. شاید واقعا لازمه که یه نفر و پیدا کنی و ازش مشاوره بگیری. مواظب خودت باش عزیزم.
راستی روز دختر به عطیه زهرای خوشکل مبارک.


سلام
هیچ وقت برای شما اتفاق نیوفتاده که خسته باشی احساس غربت کنی اگه اینطوره خوش به حالت ...اما عزیزم کتاب زندگی هر کسی فقط مختص به خودشه ورق به ورقش خط به خطش فقط خودت میتونی ترجمه و تفسیرش کنی چون کلمه به کلمه شو تنها خودت زندگی کردی ...
می دونم ادمااینطورین سریع با یه نگاه قضاوت میکنن بعد محاکمت میکنن حکم میدن و درنهایت...
این نوشته تنها درد دلم با خدای خودم بود اونم فک نکنم انقدر ناخوش بود که ...بگذریم !
انقدر غرق در دنیا و مشغولیاتش هستیم که یادمون میره از کجا امده ایم و به کجا خواهیم رفت درد دل یه بنده ضعیف با خداشو به حساب یه چیزای دیگه میزاریم ..به هر حال ممنون از شما تلنگری بود بابت اینکه فراموش نکنم اگه دردی هست درمانش جایی دیگر باید جستجو کرد اگه سخنی حرفی گله ای درد دلی هست جاش اینجا نیست...
مهتا
1 اردیبهشت 93 20:37
سلام وبلاگتون زیباست اگه میشه به وبلاگ من هم قدم بفرمایید.