محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

یکشنبه (1+12)

1390/11/29 2:17
264 بازدید
اشتراک گذاری


سلام بهترینم
 یکشنبه نزدیکای ظهر بود که حدودا بیست دقیقه ای به کارای اشپزخونه سرم گرم شد و غافل از این دو تا شیطونکآخ
وقتی کارام تموم شد  تازه متوجه شدم چرا سر وصدایی نمیادسوال
اومدم برم تو اتاق دیدم در ورودی بازه تعجب
با ناباوری تمام امیر علی رو دیدم که تقلا میکرد در بیرونی رو باز کنهعصبانی و بدتر از اون خواهری که داشت عقب عقب از لبه پله تند تندپایین میرفت هیپنوتیزم
تازه در جاکفشییییی رو هم باز کرده بودن و تمام کفشا رو بیرون ریخته بودن و چند دقیقه ای هم لا به لای کفشا قدم زده بودنافسوس
اینم کشف جدید امیر علیه که به خیر گذشت اوه تازگیها  فهمیده که پشت اون در چه خبره  منم همش باید یادم باشه که در و قفل کنم  منتظر
 تا به الان هنوز دقیقه به دقیقه خدا رو شکر میکنم که خودش نگهدار دو تا وروجک من شد .
اگه در یه کوچولو به خاطر سردی هوا سخت باز نمیشد و امیر علی میتونست در و باز کنه و بره بیرون ,تو خیابون و ماشیندل شکسته خخخخخخخخخخخخخخخدا
اگه به جای سر پایینی پله ها رو سر بالایی میرفتنشیطان
اگه از لای نرده ها خودشونو مینداختن پاییناسترس
همه این اگه ها رو میگم و باز میگم خدا جون بازم مثل همیشه هیچ وقت هیچ وقت تنهام نزار praying

روزگار, اگر تمام چهار فصل سال بارونی باشی, تا وقتی چتر خدا هست ما را غمی نیست .
 

 















پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ghazal
29 بهمن 90 16:18
سلام فدای این فرشته های خوشمل بشم باهم خوب هستن؟فکر کنم کار شما از ما راحتر باشه بچهها یه هم بازی دارن
خدا براتون نگهشون داره ببوسشون خیلی نازن


خدا نکنه
گاهی خوبن و گاهی ......!
نظر لطفتونه
سمانه
30 بهمن 90 11:10
سلام مامانی فرشته ها و فرشته های نازنین خصوصا دو تا شیطونک
الهی قربونشون برم و خدا خودش نگهدارشون باشه
ضمنا روز مهر و عشق ایرانیان رو که البته دیروز بوده بهتون تبریک میگم برای فرشته ها آرزوی زندگی پر از مهری دارم


ممنون دوست جونا و همچنین
سمانه
4 اسفند 90 11:19
سلام مامانی مهربون
برای تو عزیزم و فرشته ها آرزوی آخر هفته خوبی رو دارم
شاد باشید


ممنونم عزیزم
سمانه
16 اسفند 90 9:52
سلام عزیزم
چرا این مامانی و فرشته های نازنین اینقدر کم پیدان
دلمون براتون تنگ شده و دوستون داریم


ما هم شما رو دوست داریم .هستیم خاله ,میاییم و سر میزنیم اما نمیدونیم چرا نظرامون ارسال نمیشه .نشون به اون نشون که رفته بودین دد شیرازززززززززو

عاشق باران
17 اسفند 90 1:15
خداروشکر به خیر گذشته
مامانی اسمشون رو بالای عکسا بنویسید من که قاطی کردم کدوم کدومه دومی و ششمی رو نمیشه تشخیص داد واقعا


زیارت قبول.هر چی تلاش کردم نظرم ارسال نشد که نشد.
دومی امیر علی
ششمی عطیه زهرا