محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

در ساحل زندگی

پایان ترم سه و..............

1390/12/22 1:54
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  هستی من
امروز رفتی و به امید خدا ترم سوم از زبان رو امتحان دادی و بازم نمره کاملو گرفتیتشویق ظهر که اومدی خونه گفتی پنگولو ببینم بعد با هم زبان بخونیم اما اصلا این روزا یه جوری شدیمنتظر خیلیییییییییییییی بی دقت و سر به هوا فکر کنم تب بهار و نزدیک شدن عید شما رو هم گرفتهخمیازه یه تیکه از مکالمه رو میگفتم شما هیییییییی همونو مثل طوطی میگفتی بدون اینکه اصلا متوجه بشیعصبانی خلاصه جون مامان اعصابمو کلا به هم ریختی اخرم دیدم زل میزنی بهم و فقط نگام میکنی کلافه
وقتی بابا اومد تا با هم برین واسه ازمون گفتم که هیچی یادت نیست نگراناخر تصمیم بر این شد که بریم و بهشون بگیم که امروز واسه امتحان امادگی نداریافسوس کتابو دوباره اوردم دیدم از رو شکلا تند تند مکالمه هارو میخونی فقط یکی دو جا مکث میکردی هیپنوتیزم
که شکر خدا با یکم دق مرگ کردن من ختم به خیر شد praying

 

 

 

صبح که بیدار شدم دیدم اسمون هم خونه تکونیهاشو شروع کرده و تموم درختا سفید پوش شدن عطیه زهرا هم هی میرفت از پشت پنجره بیرونو نگاه میکرد وهی فوت میکرد برای بابا که تعریف میکردم میگفت دونه های برفو فکر میکرده که پر بوده

اخی نازی عسل مامانقلب

 

 

اولای شروع سال تحصیلی خانم زیاری معلم خوب شما به هر کدوم از بچه ها حرفی داد که وقتی به تدریس اون حرف رسیدین باید چیزی میبردین که ابتداش با اون حرف شروع بشه.از بخت خوب من به شما حرف (ذ)افتاد .
میخواستیم کیکی سفارش بدیم که قالبش(ذ)باشه اما در اخر تصمیم بر این شد که سالاد مکزیکی درست کنیم چون توش ذرت داشت.وقتی اومدی خونه کلی ذوق داشتی که خیلی خانم و بچه ها خوششون اومده وبچه ها تا دیدن دستاشونو بالا گرفته بودن و میگفتن هوراااااااز خود راضی

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
28 اسفند 90 0:47
ماشااله به پسر باهوش و با دقت خاله ببخشيد من هميشه شما رو با يكي ديگه كه دوتا دخمل داره اشتباه ميگرفتم و ميرفتم روي وبلاگ اونا. الان اومدن ديدم نه شما فرق ميكنين. ببخشيد خاله كه اين همه دير اومدم اشتباه كردم

سلام به خاله هدی مهربون و دوست داشتنی
عزیزم قدمت سبز,دوستتون داریم. از خدا سالی پر از نشاط و موفقیت همراه با سلامت برای شما عزیز مهربون و دو تا فرشته کوچولوتون خواستاریم.
سمانه
28 اسفند 90 12:10
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری
آغاز روزهایی باشد که آرزو داری
سلام مامانی و فرشته های نازنین
سال خوبی رو براتون آرزو می کنم


سلام سمانه جون
وهمچنین خانمی