محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

در ساحل زندگی

اولین سرما خوردگی پاییزی

1391/7/21 2:20
248 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

محمدامین شیطونم سلام

بالاخره خوردیش و بیچاره ام کردی مادرافسوس سرما رو میگم! امروز صبح که بیدار شدی صبحانه نخوردی و گفتی گلوم درد میکنه بعد از ظهر سرفه هم اضافه شد نمیدونم مقصر خودتی یا من؟

شبا که تا صبح چند بار میام پتو میکشم روت, واکسن هم که دلم نیومد ١٦ تا ویروس را یکجا مهمون بدنت کنم و در مقابل مقاومتت برای فرار از واکسن تسلیم شدم .خدا کنه زودی خوب بشی و بچه ها ازت نگیرنقلب

 

حیف و صد حیف ,چه جواهری بوده اقای شریعتی ..خدا رحمتش کنه

دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است(شریعتی)

...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه
22 مهر 91 13:29
ای جانم به فداش
چرا مریض متاسفانه فصل بدیه و خشکی هوا یکی از دلایل اصلی سرماخوردگی بچه هاست
مامانی گل می دونم خودتم می دونی ولی برای تاکید میگم دستگاه بخور سرد رو مدام روشن داشته باش
الهی که همیشه تن فرشته ها سالم و لبشون خندون باشه
دوستون دارم
ضمنا ممنون برای سخن بزرگ استاد شریعتی


سلام خواهر
ممنون از یاد اوریتون,وقتی خونه هست حالش بهتره اما از مدرسه که میاد نا نداره حرف بزنه میگه خانم معلممون به محض اومدن کولر روشن میکنه !!همه بچه ها هم سرما خوردن ...
ما هم دوستتون داریم